10 راهکار قبل از خرید عطر و ادکلن

10 راهکار قبل از خرید عطر و ادکلن
در دنیای امروزی، با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن دنیای ارتباطات، کسب و کار آنلاین شاپ ها نیز رونق پیدا کرده و بسیاری از محصولات به صورت اینترنتی به فروش می رسد.
بازار عطر و ادکلن نیز، از این قافله جا نمانده است!
شاید این طور به نظر بیآید که خرید عطر و ادکلن به صورت اینترنتی، بدون بو کردن یا تست کردن کار سختی باشد. البته تا حدودی این موضوع درست است.
در ادامه خواهیم گفت که خرید عطر و ادکلن به صورت اینترنتی، با رعایت چند نکته کلیدی، کار آنچنان سختی نیست، شما بدون بوییدن عطر و ادکلن نیز می توانید یک خرید عالی داشته باشید.
1- رجوع به سلیقه ی شخصی: بدون شک هر فرد برای خرید عطر و ادکلن باید به سلیقه ی خود متکی باشد. با توجه به عطر و ادکلن هایی که قبلا استفاده کردین
یا نت های بویایی که مورد علاقه ی شما می باشد عطر و ادکلن خود را انتخاب کنید.
2- نسبت به غلظت عطر و ادکلن اطلاعات کسب کنید: قبل از خرید عطر و ادکلن مد نظر، به غلظت آن توجه کنید.
- ادو تویلت: تشکیل شده از 5 تا 15 درصد اسانس است و با توجه به حجم و قیمت مناسب، بهترین گزینه برای استفاده ی روزانه می باشد. ماندگاری این عطر ها 2 الی 3 ساعت است.
- ادو پرفیوم: این غلظت دارای 15 الی 25 درصد اسانس می باشد و ماندگاری و پخش بوی 4 الی 5 ساعته می باشد.
- پرفیوم: پرفیوم دارای 25 تا 35 درصد غلظت خالص می باشد و با توجه به رایحه و گروه بویایی، ماندگاری قابل قبولی دارد. (7 الی 8 ساعت)
- اکسترا د پرفیوم: غلیظ ترین نوع عطر ها اکسترا د پرفیوم می باشد که از حدود 50 درصد اسانس خالص تشکیل شدن.
( تمامی عطر ها های فروشگاه عطر و ادکلن حس دارای غلظت اکسترا د پرفیوم می باشد )
3- برند عطر و ادکلن و عطر ساز آن محصول: برند های معتبر عطر سازی، در این صنعت آوازه ی مخصوص خود را دارند و شما می توانید با رجوع به محصولات محبوب آن برند، و عطار آن محصول، بهترین انتخاب
را برای خرید عطر و ادکلن به صورت اینترنتی داشته باشد.
4- با اصطلاحات دنیای عطر و ادکلن آشنا شوید: اگر رایحهای به عنوان تند و گرم به تصویر کشیده میشود، به احتمال زیاد رایحهای چوبی و شرقی است که در فصل سرما و شبها
تأثیرگذاری بیشتری دارد ، از سوی دیگر رایحههای گلی و میوهای، به نوعی اسپرتتر محسوب شده و در فصول گرم و در هنگام روز کارایی بیشتری دارد.
5- آشنایی با گروه بویایی و خانواده عطر ها:
- دریایی: این گروه عطرها هم مناسب روز، کیف باشگاه و فصل تابستان هستند و یادآور بوی دریا می باشند.
- گلدار: این گروه بویایی که اکثرا مناسب خانم ها می باشد، جز آرامش بخش ترین گروه های بویایی می باشد که به شما حس لطافت را انتقال می دهد.
- مرکبات: زنده و پر انرژی! این گروه، برای استفاده در روز، دفتر کار و فصل تابستان مناسب هستند.پرتقال، لیمو، گریپ فروت و برگاموت از محبوب ترین نت های این گروه بویایی می باشند.
- شرقی: جهت استفاده در قرارهای ملاقات و مراسمات مهم دیگر به ویژه در شبهای پاییز و زمستان مناسب هستند. اگر قصد دارید عطری رسمی انتخاب کنید، دسته عطرهای شرقی دسته جذابی برای شما به حساب میآیند، چرا که این دسته از عطر و ادکلن ها ماندگاری و پخش بوی بینظیری دارند.
- اسپرت:عطرهای اسپرت همان عطرهای مشترک زنانه-مردانه (یونیسکس) هستند که به طوری طراحی شدهاند که اکثر سلیقههای متفاوت خانمها و آقایان را پوشش دهند. این عطر ها غالبا تند و پرانرژی هستند و به گروه بویایی خاصی تعلق ندارند.
6- قیمت عطر و ادکلن نباید روی تصمیم شما تاثیر بگذارد: قیمت به تنهایی گزینه خوبی برای تضمین کیفیت عطر نیست. چرا که همه عطرهای گران قیمت لزوماً خوب نیستند و عطر های ارزان تر نیز همیشه کیفیت
بدی ندارند! پس بهتر است برای خرید عطر و ادکلن به صورت اینترنتی فاکتور های مهم تر را در نظر بگیریم.
7- خواندن نظرات و پیشنهادات فروشگاه اینترنتی: این روش بهترین راهنما برای شما است. چرا که مشتریان هر سایت اینترنتی، اعتبار آن سایت ها هستند و نظرات آن ها بهترین راهنما برای شما می باشد.
8- چک کردن قوانین فروشگاه اینترنتی:پیش از سفارش اینترنتی عطر و ادکلن، قوانین مرجوع کالا را از بخش قوانین فروشگاه اینترنتی مد نظرتان بخوانید تا مطمئن شوید در صورت نارضایتی این امکان را دارید که
کالای مد نظر را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.
9- اعتبار فروشگاه اینترنتی را برسی فرمایید: از اعتبار فروشگاه اینترنتی اطمینان کسب کنید تا تجربه بدی از خرید اینترنتی نداشته باشید!
10- عجله ای برای خرید نداشته باشید: شما می توانید برای خرید اینترنتی خود وقت بگذارید، چرا که در بعضی مواقع اگر عطر و ادکلن مد نظر شما سلیقه ی شما نباشد، احساس پشیمانی از خرید خود خواهید
داشت.